vineri, 2 februarie 2018

Vino mamă, vezi cum sânger
Ana Podaru
Mamă, inima îmi plânge,
de-ai putea să vezi cum sânger,
cum destinu-n chingi mă strânge,
vino mamă, glas de înger.
Strâng în pumn vechea batistă
și marama ce-o purtai...
suspin mamă și sunt tristă,
nu pleca, te rog mai stai.
Stau la crucea ta de piatră
cu-n buchet de crizanteme.
Unde-i pâine de pe vatră?
Te găsesc doar prin poeme.
Mamă sufletul mă doare,
după ploaie-ți simț parfumul
și-mi trimiți raza de soare
care-mi luminează drumul.
Toate mamele-mi sunt mame
de când tu măicuța mea
ești imaginea din rame
și te-ai transformat în stea.
Azi cerșesc o-mbrățișare
de la tot ce-nseamna mamă,
caut urma-ți pe cărare
și mi-e teamă mamă, teamă.
Chemă-mă-napoi în pântec,
naște-mă încă o dată...
să fiu pruncul rupt din cântec
sau din lacrima-ți curată.
Vino mamă, vezi cum sânger
sau trimite-mi azi un înger...

Niciun comentariu: